loading...
بهترین ها
n بازدید : 52 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

باسلام خدمت دوستان عزیز امروز براتون چندتا طرح از میزهای غذاخوری میذارم. ولی دوستان بنا نیست که شما عین همین وسایلی رو اینجا میبینید برای خونه هاتون تهیه کنید. چون هم تهیه اونها مشکل هست و هم نیاز به هزینه بالایی داره وهم این که شاید سایز اونها با سایز خونه های شما متفاوت باشه پس بهترین کار این که شما از اونه ایده بگیرید. مثلا از مدلهاشون استفاده کنید و بگید تا صاحبان فن اونها رو برای شما بسازند. در هر اندازه و رنگی که میخواید یا این که اونها رو با رومیزیها ،فرشها ،نقش ونقارها ،یا به طور کلی صنایع دستی ایرانی محیطتون رو ایرانی کنید. در اخر هم از همه دوستانی که بانظراتشون من رو راهنمایی میکنند کمال تشکر و قدردانی رو دارم.

 

n بازدید : 56 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
لام. سال نو رو به همه تبریک می گم. امیدوارم سال خوبی داشته باشید. بابت تاخیر در ارسال مطلب از همه دوستان و دوستداران عذر می خوام.

n بازدید : 48 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
  • مجموعه ورودی
  • ورودی اصلی عموماً بعنوان فضایی معرفی مجموعه مطرح است و با توجه به این مسئله باید قابل رویت بودن و تشخیص آنها از فضای اطراف با سهولت انجام گیرد. بنابراین برای نورپردازی این قسمت عمدتاً از چراغهای پرنور و نورافکن استفاده گردد. استفاده از زاویه تابش مناسب به گونه ای که موجب خیرگی چشم در افراد نگردد و علاوه بر آن در ایجاد زیبایی فضای ورودی نیز موثر باشد، از ویژگیهای نورپردازی این قسمت است.
  • مسیر چند منظوره
  • مقدار نور، زیبایی، فواصل چراغها نسبت به یکدیگر و نسبت به عرض خیابان از جمله مسایلی هستند که اهمیت بسزایی دارند. بوسیله نورپردازی می توان مسیرهای عبور و مرور را طراحی و تعیین نمود. همچنین نور مورد استفاده برای روشن کردن این قسمت بر فضای سبز نیز اثر مستقیم دارد.
  • فضاهای سبز
  • نورپردازی حجم های توده ای از قبیل بته زار و گیاهان می توانند در برقراری ویژگیهای بصری ـ عمومی تاثیر بگذارند و دسترسی بهتر به این گونه فضاها و تسلط بر آنها و همچنین بر وضوح پوشش های گیاهی می تواند موثر باشد, باید توجه داشت که گل، چمن، درخت و گیاهان مختلف به رنگهای گوناگون خودنمایی می کنند و هر کدام از آنها، در روشنایی بخصوص جلوه دارند. بنابراین باید برای روشن کردن آنها از روشهای متفاوتی استفاده نمود. بسیار از گیاهان که در طول روز با نور طبیعی قابل توجه نیستند وقتی در زمینه تاریک نورپردازی شوند منظره جالبی را ایجاد می کنند، درختان بعنوان اعضاء اصلی و حاکم بر فضای سبز هستند، لذا می توانند بعنوان عناصر نوری عظیم مورد استفاده قرار گیرند و بعنوان سطوحی در جهت ایجاد مفهوم بعد، مطرح شوند.
  • ........................... به ادامه مطلب رجوع کنید .

    n بازدید : 33 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
     

    تکنولوژی پادآوا

    سالن های همایش همواره میزبان افراد زیادی است که از برنامه ها استفاده می کنند، حال تفاوتی ندارد که این برنامه کنسرت، تئاتر و یا سخنرانی باشد. تماشاچی ها نیاز دارند تا صدای سخنگو و یا بازی بازیگران را به وضوح بشنوند. اگر نتوانید رضایت این افراد را جلب نمایید آنها هرگز مجددا به سالن شما مراجعه نخواهند کرد.

    معمولا در طراحی سالن های کنفرانس از سقف های بلند، دیوارهای بدون پوشش و کف های چوبی یا فرش شده با کفپوش های لینولئوم استفاده می شود. متاسفانه این ساختارها باعث اکو شدن صدا و پایین آمدن کیفیت صوت می شوند. امواج صدا با برخورد به این سطوح منعکس می شوند و برگشت پیدا می کنند و در نهایت مهمان ها نمی توانند به خوبی از برنامه استفاده کنند.


    ..... به ادامه مطلب رجوع کنید .
    n بازدید : 53 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

    سیستم های صوتی و تصویری اتاق های کنفرانس

    image 16.png

    صوت

    بازتاب صوت و اکو ممکن است سیگنال های صوتی را تخریب کنند. به همین دلیل است که در استودیوهای حرفه ای ضبط صدا از مواد جاذب صدا استفاده می شود. موادی مانند موکت و پرده و نورگیرهایی که پوشش پارچه ای دارند بهترین انتخاب برای اتاق های کنفرانس هستند. به علاوه سقف هایی با کاشی کاری های ضد صوت و پاد آوا بازتاب صوت و تاثیرات اکو صدا را کاهش می دهند.

    میکروفون هایی که به صورت تخصصی برای اتاق های کنفرانس استفاده می شوند بسیار حساس می باشند. میکروفون های اتاق های کنفرانس که به صورت مرکزی تعبیه می شوند این امکان را برای بیشتر میکروفون ها بوجود می آورند تا صدا را از فاصله 2.5 متری دستگاه دریافت کنند.

     

    ...... به ادامه مطلب رجوع کنید .

    n بازدید : 57 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

    سالن های همایش چند منظوره

    ویژگیهای آکوستیک یک سالن کنفرانس با توجه به نوع رخدادهایی که در آن صورت می پذیرد متفاوت می باشد. سخنرانی ها در جریان یک کنفرانس، جلسه و یا یک نمایش تئاتر باید بلند و قابل فهم و در عین حال گرم و صمیمانه باشند. موسیقی ها باید کامل و پرطنین و واضح و فراگیر باشند. لازم است صدا در تمام نقاط سالن بصورت یکسان شنیده شود و تعادل صوتی برقرار گردد و از مشکلاتی همچون ارتعاش و یا اکو صدا جلوگیری شود. رخداد هایی که از صدای بسیار بلند در آنها استفاده می شود مانند کنسرت های گروهی باید به درستی کنترل گردند بخصوص در ردیف های پایینی.

    سقف یک سالن همایش باید در مرحله اول انعکاس دهنده و پخش کننده صدا باشد (بجای اینکه جذب کننده صوت باشد) تا انرژی اولیه را در سالن منعکس کند و صدا را بلند و قابل فهم نماید. سقف باید 30 تا 50 درصد به فضای بالای آن باز باشد تا نیروی مازاد صوت را خارج نماید و باعث انعکاس صدا گردد. لازم است سطح سقف قابلیت پخش کنندگی صدا را داشته باشد تا فضاهای باز باعث انقطاع پخش صدا و مشکل در یکسانی صدا بوجود نیاید. قسمتهای پایینی و دیوارهای پشتی نزدیک به شنوندگان هم باید قابلیت انعکاس دهندگی و پخش کنندگی داشته باشند و صدا را جذب نکنند تا بلندی صدا و قابل فهم بودن آن تضمین شود و از اکو صدا از دیوار پشتی جلوگیری شود.

    ...... به ادامه مطلب رجوع کنید .

    n بازدید : 65 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

    image 3.jpg

    سیستم آکوستیک سالنهای کنفرانس معمولا به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرند اما همینکه سالن شروع به کار می کند این امر به مشکلی مهم تبدیل می شود. طراحان معمولا در طراحی سالنهای کنفرانس و یا اتاق های هیئت رئیسه بیشتر به مسئله زیبایی ظاهری اهمیت می دهند و وقتی مشتری ها این طرح های زیبا را مشاهده می کنند مساله آکوستیک حتی به فکرشان هم نمی رسد. بنابراین طراحی آکوستیک این سالنها مورد توجه قرار نمی گیرد. اما زمانیکه شروع به استفاده از این سالن ها می کنند در برگزاری جلساتشان دچار مشکل می شوند و آکوستیک اهمیت خود را نشان می دهد.

    در زمان طراحی یک سالن کنفرانس یا اتاق هیئت رئیسه سه موضوع ابتدایی در ارتباط با آکوستیک باید مد نظر قرار گرفته شوند.

    ...... به ادامه مطلب رجوع کنید .

    تعداد صفحات : 31

    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 4,565
  • بازدید کلی : 38,214
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید