loading...
بهترین ها
n بازدید : 73 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)


 
گروه طراحی "Wonderwall"، یکی از جذاب ترین بوتیک های مدرن را در شهر توکیو در ژاپن طراحی و اجرا کرده اند. تمام دیواره های این بوتیک ، پوشیده از شکوفه های گل سفید رنگ می باشد و در مجموع ، 000/10 شکوفه به کار رفته است. این شکوفه های زیبا، علاوه بر القای حس آرامش در مشتری ، زیبای خود را به رخ بیننده می کشد .رنگ سفید القاء کنندة آرامش ، صفا و آسایش است.

سفید به همراه خصوصیتش ، یکی از کاربردی ترین رنگ ها در طراحی یک فضا می باشد. زیرا با همة رنگ ها قابل ترکیب می باشد،منظور از ترکیب در این مباحث، کنار هم قرارگیری رنگ ها در یک کمپوزسیون رنگی در فضا است.



همچنین، در میان پوششها، دیوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا، جایگاه ویژه ای داشته و میزان تاثیر گذاریشان بر دیگر لوازم دکوراسیون بسیار چشمگیرتر است.گذشته از موضوع تاثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و انتخاب رنگ شان در تغییر وسعت و نور فضا بسیار مؤثر است.

طراحان این پروژه، با اطلاع از این اصول ، به خوبی توانسته اند محیطی مناسب برای بهره برداری افراد طراحی و اجرا کنند.










منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز

n بازدید : 54 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

دفتر اداری ویکی لیکس ، درون پناهگاه ضد اتمی



 پروژه طراحی محل کار ویکی لیکس در مساحت 1200 متر مربع در محل پیشین یک پناهگاه ضد اتمی واقع شده است، مکانی خارق العاده، 30 متر زیر صخره های گرانیتی ویتا برگ پارک استکهلم.

 کارفرمای طرح ویکی لیکس است، نقطه اغاز پروژه برای طراحان با تبیین صخره در جای گاه ارگانیسمی حیات بخش شکل گرفته؛ چرا که انسان ها در صورت بندیی تاریخی در این دنیای غریب و زیرزمینی جمع می شدند تا عناصر و پایه های حیات شان هم چون نور، گیاه، اب و تکنلژی را از زمین دریافت کنند.



اما آن چه در این پروژه جالب می نماید، ماهیت تضاد میان انسان و فضاهاست. پروژه بر اساس تضادهایی عمیق شکل گرفته است.
تضادهایی میان اتاق هایی که صخره ها در ان نقش غالب را ایفا می کنند. اتاق هایی که در ان انسان به حاشیه رانده شده و فضاهایی که انسان در ان بر همه چیز کنترل دارد.

 انتخاب نوع نورپردازی نیز از دیگر حوزه های درگیر کننده پروژه بوده است، اما آن چه به مثابه فهمی غالب بر این مسئله سایه افکنده تلاش طراحان برای تحقق تنوع حداکثری می باشد، چرا که در یک چنین وضعیت به لحاظ فضایی بسته، آن چه بیش از همه به وقوع می پیوندد فقدان درکِ گذرِ زمان است.



آن گونه که از مستندات طرح بر می آید کارفرمای طرح؛ جولیان آسانژ بصیرتی ویژه نسبت به کلیت پروژه داشته چه طرح اولیه و چه طرح نهایی که به تبع الزامات و محدودیت های اجرایی تا اندازه ایی تغییر کرده است.



در صورت تمایل به ادامه مطلب توجه فرمایید.



با تشکر از حسن توجه شما

Www.ArtimanParsis.Ir

 

n بازدید : 46 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

طراحی داخلی شرکت فروشنده اسباب بازی



 
پس از فروش قابل توجه محصولات کمپانی دیزنی، مدیران این شرکت تصمیم گرفتند تا فضای کار شرکت را گسترش دهند. در نهایت این کار به "کلایو ویلکینسون" طراح داخلی سپرده شد.

او پس از بازدید از شرکت، ایده ی بسیار جالبی را به مدیران شرکت ارائه داد. او پیشنهاد داد تا فضای جدید کار در انباری بزرگ و بلااستفاده شرکت طراحی شود.
 
 
 
 



او همچنین پیشنهاد داد تا از قطعات بزرگ و بلوک های اسباب بازی برای طراحی فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان استفاده شود.



قفسه بندی و پارتیشن ها از دیوارهای لانه زنبوری با ارتفاع نامنظم و محفظه های بسیار زیاد طراحی شد.

 


با تشکر از حسن توجه شما

Www.ArtimanParsis.Ir



n بازدید : 46 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

بوتیک MAX & Co



سرپرست اجرای این پروژه می گوید: یک محصول خوب باید در یک فضای مناسب عرضه شود و معماری با توانایی های بی شمارش، راهکارهای بسیار خوبی را برای تجارت محصولات مختلف ارائه می کند.
بوتیک MAX & Co توسط گروه معماری Duccio Grassi Architects در هنگ کنگ طراحی شده است. این بوتیک در فضایی به مساحت 157 مترمربع اجرا شده است و در سال 2011 افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

بوتیک MAX & Co به سفارش گروه MAX Mara Fashion طراحی شده است. سرپرست اجرای این پروژه می گوید: یک محصول خوب باید در یک فضای مناسب عرضه شود و معماری با توانایی های بی شمارش، راهکارهای بسیار خوبی را برای تجارت محصولات مختلف ارائه می کند.



همچنین، طراحی داخلی یک فضا، نشان دهنده شخصیت آن است و این ها در کنار هم، به بازاریابیِ زبان به زبان توسط مشتریان منتهی می شود. پس باید برای ارتباط انسان ها با فضا و مکان، تدابیر ویژه ای اندیشید. 

 تلفیق نور و حجم، ارتباط موثر پوسته درونی و بیرونی فضا، استفاده از رنگ آمیزی سفید، استفاده از مبلمانی متفاوت و در نهایت ایجاد یک محیط سیال، از ویژگی های منحصر به فرد این بوتیک می باشد. استفاده از دیوارها و پارتیشن های چوبی توانسته است فضای یکپارچه ای را برای استقبال از مشتریان و عرضه ی مناسب محصولات ایجاد کند.





در صورت تمایل به ادامه مطلب توجه فرمایید.



با تشکر از حسن توجه شما

Www.ArtimanParsis.Ir


n بازدید : 55 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

طراحی سبز در دکوراسیون داخلی واحدهای اداری



 
گروه طراح دکوراسیون داخلی Atrium روسیه توانسته یکی از برترین طراحی‌های داخلی خود را با عنوان «طراحی سبز» در دکوراسیون داخلی واحد اداری Yandex شهر مسکو به نمایش بگذارد که این پروژه توجه بسیاری از متخصصان این حرفه را به سوی خود جلب کرده است. این پروژه در فضایی به مساحت 12 هزار و 100 متر مربع به اجرا درآمده که در هر بخش خود طراحی سبز را با استفاده از انواع پنل‌های گیاهی در دیوار و دکور داخلی ساختمان در معرض نمایش گذاشته است.

این دیوارهای گیاهی با تلفیق پنل‌های چوبی و گیاهی طراحی شده‌اند که تعدادی از این گیاهان طبیعی و بخش عمده آن‌ها مصنوعی هستند. البته باید یادآور شد، گیاهان مصنوعی نیز با ترکیب داخلی خود از خاصیت رشد طبیعی نیز برخوردارند که در جذب گازهای سمی و انتقال گازهای پاک و طبیعی بسیار مؤثر عمل خواهند کرد.






در صورت تمایل به ادامه مطلب توجه فرمایید.



با تشکر از حسن توجه شما

Www.ArtimanParsis.Ir




n بازدید : 72 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
حباب شیشه ای یا چادر تفریحی : فروپاشی حریم




این یک توپ حبابی شفاف است که به زیبایی طراحی شده وازآن درهرچشم انداززیبایی می توان لذت برد.حبابی که بیشترشبیه یک تنگ ماهی گلی می باشدامایک منظرۀ رویای رادریک فضای بسته می توان دید.هرچند که این طرح شباهت زیادی به چادرهای تفریحی معمول ندارد.بلکه شبیه یک اتاق مجهزهتل می باشد.هم اکنون این حباب شبی 400 پوند در فرانسه کرایه داده می شود. پیر استفان Pierre Stephane Dumas می گوید این یک کلبۀ عجیب دریک شب خاص خواهد بود.چراکه کمترکسی خوابیدن زیرستارگان ودیدن راه شیری یا دیدن طلوع یا غروب خورشید را دوست ندارد.و من با هدف به تصویر کشیدن این زیباییها برای مردم آن راطراحی کرده ام.





در صورت تمایل به ادامه مطلب توجه فرمایید.



با تشکر از حسن توجه شما

Www.ArtimanParsis.Ir







n بازدید : 50 شنبه 16 تیر 1403 نظرات (0)

خريد کلاه گيس مردانه مدل فشن
كلاه گيس مردانه مدل فشنخريد كلاه گيس مردانه مدل فشن. نام و نام خانوادگي ... کلاه گيس مردانه مدل فشن. ميني ماساژر. کرم ضد لک ... عکس جدید > فشن مردانه... مدل موی مردانه فشن مدل موی مردانه کلاسیک مدل موی مردانه جدید. خريد اينترنتي کلاه گيس فشن مردانه. خرید اینترنتی کلاه گیس فشن مردانه 2کلاه گیس مردانه مدل فشن. دستگاه ورزشی پرو ... خريد اينترنتي كلاه گيس فشن مردانه ... فروشگاه عطر و ... کلاه گیس فشن مردانه -کاملا مطابق با ...کلاه گیس فشن مردانه -کاملا مطابق با موی طبیعی ... روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ... کلاه گیس مردانه فشن مطابق با موی طبیعیکلاه گیس مردانه فشن مطابق با موی طبیعی: سال،تولید ... روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ... خريد كلاه گيس مردانه مدل فشن - كلاه ...خريد اينترنتي از پارسيس - فروش - ... نام محصول: كلاه گيس مردانه مدل فشن كاملا مطابق با موي طبيعي خريد کلاه گیس فشن مردانه|پروتز ...خريد پستي کلاه گیس فشن مردانه ... برچسب ها : خريد پستي كلاه گيس فشن مردانه مشكي,کلاه ... كلاه گيس - بانک آگهی و نیازمندیهای ...فروش کلاه گيس فشن مردانه کلاه گيس ... فرم سفارش و خريد ... مرکز پخش انواع کلاه گیس در رنگ ها و مدل ... خرید رنگ موی مردانه - فروشگاه ...خريد کلاه گیس فشن مردانه ... كلاه گيس مردانه مشكي ،قابل رنگ كردن. هفت رنگ - مدل موي مردانه. خريد ... خريد کلاه گیس فشن مردانه|پروتز ...کلاه گیس فشن مردانه -کاملا مطابق با ... برچسب ها : خريد پستي كلاه گيس فشن مردانه مشكي,کلاه گیس ... فروش اينترنتي كلاه گيس طبيعي.بهترين ...خريد كرم كينگ سايز اصل ... کلاه گيس فشن مردانه -کاملا مطابق با موي ... و جدید ترین مدل های کلاه گیس ... سايت لباس زير | واردكننده لباس زير anit... استانها که قدرت و پتانسيل خريد ... پاییزی و زمستانی زنانه ,مردانه و ... ژاکت , تاپ , شنل , شال , کلاه ... انواع مدل موی فشن مردانه وزنانه - مدل ...انواع مدل موی فشن مردانه وزنانه ... خريد خط; رهن و اجاره ... کلاه گیس مردانه مدل فشن کاملا مطابق با ... کلاه گیس مردانه - istgah.comكلاه گيس طبيعي خريد كلاه گيس سفارش كلاه گيس ... کلاه گیس مردانه مدل فشن کاملا مطابق با موی طبیعی ... انواع مدل موي فشن- نیازمندیهای ویانانواع مدل موي فشن- نیازمندیهای ... کردن مو به روش کاملا-کلاه ... خريد كلاه گيس جديد - تهران سفارش کلاه گیس فقط از موی طبیعی ... - istgahخريد كلاه گيس سفارش كلاه گيس موي طبيعي قيمت ... کلاه گیس مردانه مدل فشن کاملا مطابق با موی طبیعی ... كلاه گيس - تبليغات اينترنتي-اگهي ...خريد: فروش: ورود: تعرفه آگهي ... کلاه گیس فشن مردانه ( عمده و خرده - تهران ... كلاه گيس مدل هاي مختلف كلاه ... خريد پستي كلاه گيس با موي بلند و فر... كمپاني پليس،خريد جديد ترين مدل ... خرید پستی كلاه گيس فشن مردانه ... کلاه گیس فشن مردانه · کلاه گیس مش ... مدل کلاه مردانه - eforosh.comمدل کلاه مردانه,Eforosh , ایفروش ... نام محصول: کلاه گیس مردانه مدل فشن کد ... خريد خط; رهن و اجاره ... خريد پستي رنگ مو و كلاه گيس و كرم صاف ...كچل سرا - خريد فروش پستي اينترنتي - ... كلاه گيس مردانه مدل فشن كاملا مطابق با موي طبيعي-قابل ...
خريد کلاه گيیکت مردانه مدل فشن ]]>
n بازدید : 80 شنبه 16 تیر 1403 نظرات (0)

خريد کرم رفع سياهي و کبودي بدن پارتنر لاو
کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاومشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن ... حساب 30% و خريد ... يا سفارش کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو ... کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاومشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن ... کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو ... حساب 30% و خريد ... درمان طبیعی و گیاهی سیاهی و تیرگی ...... کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو کد ... مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن ... حساب 30% و خريد ... درمان طبيعي و گياهي سياهي و تيرگي ...... و كشاله ران،رفع بوي بد بدن،رفع بوي عرق،پارتنر،پارتنر لاو ... سياهي و کبودي بدن ... کرم رفع سياهي بدن ... كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي ...براي خريد لوسيون رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو ... و. ... مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن (چهار ... شامپوی رنگ موی استراتژی Shampoo... رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو. مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن ... آموزش خريد. وقتي كه از خريد ... لوسيون رفع تيرگي مناطق حساس بدن پارتنر... حساب 25% و خريد ... کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو - برطرف ... مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن ... کرم رفع سیاهی زیر بغل/زانو/آرنج و ...... رفع سياهي - طراحی بدن - ... کرم یکعدد صابون رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو ... ... خريد پستي کرم رفع ... تکست ديس لاو پاپ | فروش تکست ديس لاوتکست رپ و پاپ لاو و ديس لاو ، خريد تکست رپ ... مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن (چهار کاره ) صد ... كرم چهار كاره - فروشگاه محصولات و ...روش خريد: نقدي و پستي و ... كرم گياهي 4 ... کرم رفع سياهي و کبودي بدن پارتنر لاو فرانسه | آرایشی و بهداشت کرم رفع سیاهی زیر بغل/زانو/آرنج و ...كرم رفع سياهي - طراحی بدن ... خريد پستي کرم رفع سیاهی ... کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو خريد پستي+خريد اينترنتي> کرم رفع ترک بدن فرانسوی ... با خريد اين كرم يك عدد صابون رفع سياهي و كبودي بدن پارتنر لاو فرانسه ... درمان سياهي و كبودي پوست بدن... و بدن از بین برنده ... کرم رفع ... كرم رفع سياهي و كبودي بدن پارتنر لاو. ... خريد كرم ضد سياهي بدن كرم ... کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY... و ... کرم رفع سیاهی بدن ... خريد مي كنيد خيلي خوشحال هستيم و ... کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو خريد تو 3 سوت - كرم رفع سياهي زير بغل و ...... لوسيون پارتنر لاو ، رفع بوي نامطبوع بدن ... رفع سياهي بدن رفع ... ببریم | کرم رفع سیاهی زیر بغل و ... كرم رفع تيرگي زير بغل،كرم رفع تيرگي ...... كرم رفع تيرگي كشاله ران،خريد ... كرم رفع سياهي و كبودي بدن پارتنر لاو ... جانبی کرم رفع ترک بدن خريد ايرانياگر قصد سفارش و خريد را ... رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن ... سفيد كننده زير بغل | رفع سياهي زير بغل |... رفع تيرگي زير بغل پارتنر لاو كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و فرم ... بدن. کرم رفع سياهي ... كرم رفع سياهی پوست و بدن از بین برندكرم رفع سياهی پوست و بدن ... پارتنر لاو است ... این کرم بسیار کمک می کند . تذکرمهم : كرم رفع سياهي بدن ... لوسیون رفع تیرگی مناطق حساس بدن Partne ...كرم رفع سياهي و كبودي بدن پارتنر لاو ... فروش کرم بزرگ و سفت ... كك و مك و لك هاي پ... خريد ...
خريد کرم رفع یکتياهي و کبودي بدن پارتنر لاو ]]>

تعداد صفحات : 31

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 307
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 4,608
  • بازدید کلی : 38,257
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید